Cum să trimiteți o reclamație

Avem stabilite controale multiple la expedieri și colegii noștri din depozit sunt instruiți în mod regulat, astfel încât să primiți întotdeauna pachetul perfect ambalat, în așa fel încât să nu existe riscul de deteriorare a produselor în timpul transportului. Achiziționăm întotdeauna produse doar de la furnizori autorizați, iar din evaluarea magazinului nostru reiese că avem numai clienți mulțumiți la maxim de serviciile și produsele noastre. Am câștigat chiar și un premiu la categoria Shop of the Year. Părerile pozitive ale magazinului Brasty ne fac foarte fericiți și ne motivează să lucrăm în continuare. Încercăm mereu să facem pentru clienții noștri tot ce este posibil.

Cu toate acestea, din anumite motive produsele pot înceta să funcționeze așa cum v-ați imaginat. Acest lucru se poate datora defectelor materiale, uzurii și / sau deteriorării în timpul transportului. În cazuri similare desigur este posibil să reclamați produsul. Toate produsele noi pe care le oferim în magazinul online sunt acoperite de o garanție de 24 de luni. Puteți afla detalii despre condițiile unei reclamații aici.

Cum să reclamați un produs? 

După ce ați primit produsele, vă rugăm să le inspectați cu atenție cât mai curând posibil. Dacă din întâmplare observați că marfa este deteriorată în vreun fel, atunci informați-ne imediat despre defecte. Ne puteți contacta în mai multe moduri: 

  • la adresa de email a magazinului: info@brasty.ro 
  • sau telefonic la nr. 0368 228 035 

De îndată ce ne contactați, vom stabili împreună etapele următoare. Dacă produsele sunt într-adevăr deteriorate, le puteți returna în ambalajului original sau în ambalaj de transport adecvat, cu o descriere a defectului și o copie a documentului de vânzare la adresa comunicată de operator:

Brasty Group s.r.o - Soș. Borșului nr 56 A, Oradea 410605

De obicei reclamația se evaluează imediat, cu excepția cazurilor mai complexe în care termenul poate fi de 3 zile de la primirea produselor. Reclamația va fi soluționată în cel mult 30 de zile de la data cînd a fost preluată fizic în depozit, cu excepția cazului în care de comun acord se stabilește altfel. Atunci când rezolvăm o reclamație încercăm cât mai mult să răspundem nevoilor clienților noștri.

Formularul pentru reclamație îl găsiți aici (PDF).

Vă place să cumpărați produse la prețuri reduse? 

Profitați de ofertele noastre speciale și cumpărați ceasuri, parfumuri, produse cosmetice sau bijuterii la prețuri foarte mici. Nu uitați să vă abonați la newsletter pentru a nu pierde reducerile și noutățile din gama noastră de produse. Trimitem în mod regulat clienților noștri fideli un cupon de reducere Brasty pentru achiziții convenabile.