Termeni si conditii

INTRODUCERE

 

GENERALITĂȚI

Prezentul document, denumit “Termeni și condiții” are rolul de a reglementa activitatea de pe www.BRASTY.ro, atât din punct de vedere al vânzătorului, cât și din cel al cumpărătorului. Precizăm că toate cele redate în continuare au fost redactate în perfectă conformitate cu legislația din România ce vizează buna desfășurare a activităților comerciale și a bunei relații între vânzător și cumpărător. Puteți consulta lista completă a actelor normative în baza cărora a fost constituit acest document în partea finală a acestuia.

Toate produsele comercializate de Brasty.ro provin de la distribuitori/furnizori autorizați și sunt garantat originale. Vindem aceleași produse ca și un magazin de specialitate.

Mentionam ca magazinul Brasty.ro vinde produse in mai multe tari din Europa si anume: Germania, Austria, Polonia, Cehia, Slovacia si Romania.

PRECIZARE

Site-ul www.BRASTY.ro este operat de societatea BRASTY GROUP s.r.o ., cu sediu social în str. Lipova 511/15, Praga 2, 120 00, număr de inregistrare 24276821, ce se regăsește în Registrul Comercial la Tribunalul Municipal din Praga, secția C, număr de identificare 199911, pentru vânzarea de bunuri și produse prin intermediul magazinului online.

Folosirea (vizitarea și comandarea produselor) acestui site implică acceptarea termenilor și condițiilor expuse în prezentul document. www.BRASTY.ro își rezervă dreptul de a modifica aceste prevederi fără nicio altă notificare. Versiunea recentă a acestora poate fi consultată numai accesând această pagină, denumită “Termeni și condiții”.

Termenii și condițiile prezente în acest document se adresează cumpărătorului și vor face parte din contractul de vânzare-cumpărare a produselor de pe site-ul www.BRASTY.ro. Prezentul document specifică și clarifică drepturile și obligațiile vânzătorului (furnizor) și ale cumpărătorului (client, consumator).

DEFINIȚII

Pe parcursul acestui document, termenii redactați cu majuscule vor avea înțelesul de mai jos, în eventualitatea în care nu rezultă altfel din context:

CONTRACT - reprezintă o comandă recepționată și validată de către www.BRASTY.ro, prin care www.BRASTY.ro este de acord să livreze clientului produse sau servicii, iar clientul se obligă să plătească aceste produse ori servicii

VÂNZĂTOR - este o persoană care oferă produsul consumatorului, în concordanță cu termenii și condițiile contractuale. Poate fi o persoană fizică sau o persoană juridică (societate cormercială), publică sau privată, a cărei activitate comercială intră sub incidența OUG 34/2014

CUMPĂRĂTOR (CLIENT) - conform legislației în vigoare, se va face o clasificare a tipurilor de cumpărători (clienți), după cum urmează:

 

  • CUMPĂRĂTORUL CONSUMATOR - este persoana care comandă produse de pe site-ul www.BRASTY.ro numai în scopul uzului propriu, fără a intenționa să obțină profit de pe urma aceste activități. Comanda acestor produse se va face numai sub incidența prezentului document.
  • CUMPĂRĂTORUL NECONSUMATOR - este persoana care comandă produse de pe site-ul www.BRASTY.ro cu intenția clară de a obține profit ulterior. Cumpărătorul neconsumator va trebui să procedeze conform celor prezentate în pagina “Termeni și condiții”, dar și conform prevederilor Codului Comercial.

 

TERMENI ȘI CONDIȚII - conform bunei practici, acest document conține un set de reguli / drepturi și obligații atât pentru vânzător, cât și pentru cumpărător. În momentul în care clientul va demara o comandă, acestuia îi va fi prezentat acest document în vederea studierii celor stipulate și care îl vizează direct în relația cu cel de la care cumpără. În momentul trimiterii comenzii, cumpărătorul confirmă că a luat la cunoștință termenii și condițiile magazinului online www.BRASTY.ro și că este de acord cu acestea.

  • Consumatorului i se poate solicita să completeze anumite formulare și / sau să încheie anumite contracte la momentul plasării comenzii. Procedura poate diferi, în funcție de comandă. Contractele pot fi încheiate în limba română sau în altă limbă. Cumpărătorul poate modifica eventualele erori materiale, înainte de plasarea comenzii. Termenii și condițiile prezente permit cumpărătorului arhivarea și reproducerea acestora. Tarifele pentru comunicarea la distanță pentru plasarea comenzilor sunt tarifele normale practicate de operatorii acestor rețele.

CONȚINUT - termenul poate cuprinde următoarele elemente:

  • toate informațiile de pe site-ul www.BRASTY.ro care pot fi vizitate, vizualizate sau accesate prin utilizarea unui echipament electronic
  • ceea ce conține orice e-mail trimis clienților de către un angajat/colaborator al www.BRASTY.ro, prin mijloace electronice și/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil
  • orice informație comunicată prin orice mijloc de catre un angajat al www.BRASTY.ro consumatorului conform informațiilor de contact
  • detalii despre produsele, serviciile ori tarifele practicate de către www.BRASTY.ro într-o anumită perioadă

Imaginile ce apar pe site-ul nostru au caracter informativ.

Conținutul site-ului www.BRASTY.ro este supus legilor drepturilor de autor, astfel încât eventuala reproducere a acestuia fără acordul proprietarului este total interzisă, în caz contrar rezervându-ne dreptul de a apela la soluțiile legale.

UTILIZATOR - reprezintă persoana fizică sau juridică ce are sau obține acces la tot ceea ce presupune conținutul site-ului www.BRASTY.ro, prin orice mijloc de comunicare pus la dispoziție (electronic, telefonic, etc) sau în baza unui acord de utilizare existent între www.BRASTY.ro și acesta, care necesită crearea și utilizarea unui cont pe site.

ÎNCHEIEREA CONTRACTULUI

Propunerea unui contract de vânzare-cumpărare se află pe fiecare pagină de prezentare a produselor de pe www.BRASTY.ro. Contractul se va face prin trimiterea comenzii de către cumpărător și prin primirea comenzii de către vânzător. Acesta din urmă va confirma imediat clientului primirea comenzii printr-un e-mail informativ la adresa specificată în completarea contractului.

Fiecare comandă trimisă cumpărătorului este considerată obligatorie. Pentru ca o comandă electronică să fie validă este necesară completarea tuturor datelor din formularul de comandă de pe www.BRASTY.ro.

Contractul încheiat (inclusiv prețul convenit pentru achiziționarea unui/unor produse) pot fi modificate numai în baza unui acord dintre cele două părți sau doar invocând motive legale.

Momentul încheierii contractului la distanță îl constuitue momentul confirmării, pe suport durabil, de către Brasty Group s.r.o a acceptării comenzii transmise de cumpărător.

Cumpărătorul este de acord cu folosirea comunicării la distanță în timpul derulării contractului de vânzare-cumpărare. Costurile suportate de către client atunci când se utilizează mijloace de comunicare la distanță referitoare la încheierea sau derularea unui contract (acces la internet, tarife telefonice) vor fi suportate de către cumpărător, deoarece acestea nu sunt incluse în prețurile standard.

Locul de livrare a produselor este adresa indicată de către cumpărător în comanda făcută. Pentru a putea onora comenzile clienților noștri și pentru a oferi serviciile la standardul dorit, este nevoie de acordul utilizatorului pentru completarea următoarelor informații:

  • Prenume
  • Nume
  • Adresa
  • E-mail

Datele vor fi păstrate până când utilizatorul va solicita eliminarea acestora din baza noastră de date.

RECLAMAȚIE, GARANȚIE ȘI DENUNȚAREA CONTRACTULUI

Conform reglementărilor legale, cumpărătorul are dreptul de a denunța contractul încheiat în termen de 14 ( paisprezece) zile calendaristice, necondiționat, de la primirea produselor, fară a fi nevoit să justifice decizia de retragere, în cazul în care observă diferențe între cele stipulate în contract și produsul livrat. Costul este suportat de cumpărător. Această perioadă se calculează din ziua în care a fost livrat ultimul produs al comenzii.

Denunțarea contractului trebuie trimisă vânzătorului în timpul menționat în paragrafrul anterior. Produsele returnate trebuie trimise sub forma completă, inclusiv cadourile la adresa vânzătorului iar costurile transportului vor fi suportate de către cumpărător. Condițiile de garanție, denunțarea contractului, reclamația și aplicarea legii pentru responsabilitatea defectului le puteți găsi parcurgând în continuare acest document.

ANULAREA COMENZII, DENUNȚAREA CONTRACTULUI

În cazul în care clientul decide să anuleze comanda, este obligatoriu ca acesta să informeze imediat vânzătorul (furnizorul) fie în scris, pe e-mail sau telefonic, înainte de a trimite produsul înapoi. În acest caz, comanda este anulată fără taxă.

Condiții de returnare a produsului:

  • www.BRASTY.ro acceptă returnarea produselor care au fost folosite. 
  • nu se acceptă pentru returnare produsele purtate sau care prezintă modificari fizice (fisuri, corodări, decolorări, deformări, ruperi, zgârieturi, desprinderi, scurtarea brățării, gravură etc.
  • în funcție de starea produsului ce se vrea a fi returnat, se va decide daca rambusarea se va face în întregime. 

Denunțarea contractului:

 

  • În cazul denunțării contractului, vânzătorul va returna cumpărătorului suma primită în timp de 14 zile de la denunțarea contractului
  • vânzătorul are dreptul de a returna produsele oferite cumpărătorului, atunci când acesta este de acord și nu se crează alte costuri
  • produsele se returnează sub forma completă în care cumpărătorul le-a primit, adică se returneaza inclusiv cadourile la comandă
  • în cazul în care cumpărătorul se retrage din contract, vânzătorul nu este obligat să restituie fondurile primite de la cumpărător înainte de a primi produsele returnate sau înainte de a se dovedi că acestea au fost trimise către vânzător
  • în cazul denunțării unui contract, cumpărătorul va suporta costurile de returnare ale produselor
  • pentru a respecta termenul limită de retragere este suficient să trimiteți intenția dumneavoastră privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere (14 zile)
  • adresa la care trebuie să returnați produsele comandate este ZETDESIGN, Strada Mihai Eminescu nr. 28, 310085  Arad, România
  • returnarea coletului se poate face prin servicii de curierat.
  • Vânzătorul are dreptul de a respinge comanda făcută, în cazul în care cantitatea produselor comandate nu îndeplineşte norma obișnuită de produse destinate consumului personal. Dacă apare vreo neînţelegere în ceea ce priveşte cantitatea normală a produselor recomandate pentru consumul personal, în acest caz, hotărârea aparţine întotdeauna vânzătorului.

Produsele achiziţionate în magazinul online de pe site-ul www.BRASTY.ro, sunt interzise a fi folosite în scopuri comerciale în mod expres.

Formularul pentru renunțare la contract îl găsiți aici

SOLUȚIONAREA COMENZII

După înregistrarea comenzii veți primi prin e-mail un răspuns automat de confirmare. De regulă, comenzile primite până în ora 14:00 sunt procesate în aceeași zi sau în următoarea zi lucrătoare. În general, produsele comandate sunt livrate în termen de 3-5 zile lucrătoare.

Cele scrise anterior sunt valabile pentru produsele care sunt pe stoc. În mod excepțional, perioada de livrare se poate prelungi.

LIVRARE ȘI PLATĂ

Taxa de transport este de 16 ron, la care se adaugă 3 ron dacă selectați metoda de plată la livrare. Pentru plata in avans prin transfer bancar și card online nu se percepe taxa de 3 ron pentru ramburs. Livrarea este gratuită pentru comenzile ce depășesc suma de 499 ron.

Produsele comandate de pe site-ul www.BRASTY.ro sunt livrate clienților prin serviciile de curierat rapid puse la dispoziție de compania FAN Courier și Coletăria.ro în termen de 3-4 zile lucratoare. În cazul în care nu sunteți disponibil pentru livrare, veți primi o notificare. Dacă livrarea nu se efectuează în termenul estimat, vă rugăm să ne contactați pentru urgentarea livrării.

În cazul în care agentul de curierat nu vă găsește la domiciliu, este obligat să vă contacteze telefonic. Dacă nu veți putea fi contactat, coletul se va întoarce în centrul de livrare, urmând a fi stabilit un nou termen pentru expediere.

Vă rugăm să luați în considerare faptul că sâmbăta, duminica și sărbătorile legale, firmele de transport/ logistică nu lucrează.

 

CONDIȚII DE PLATA

  • În numerar, la livrare - metodă de plată preferată de către majoritatea cumpărătorilor noștri. Se va face către agentul de curierat în momentul când vă este livrat coletul.

  • Transfer bancar - după primirea comenzii veți primi numărul de cont și detaliile necesare printr-un e-mail pentru a putea efectua plata în avans în contul nostru deschis la Banca Comercială Română. Este important sa specificați numărul comenzii pentru a atribui corect plata pentru comanda dumneavoastră. La livrarea produsului veți primi și chitanța aferentă. Acest tip de tranzacție poate întârzia livrarea comenzii cu cel puțin 3 zile lucrătoare.

  • Plata cu cardul online - Dupa ce ati completat formularul cu informatiile pentru livrare, apasati pe finalizati comanda. Apoi veti fi directionati imediat pe o pagina noua unde trebuie sa dati clic pe "Achitati comanda", urmand sa se deschida pagina cu platforma de plata 3D Secure GP webpay, plata prin card securizata, unde trebuie sa introduceti datele necesare platii.

PREȚURI ȘI VALABILITATEA OFERTEI

Prețurile sunt finale și includ taxa pe valoarea adaugată in conformitate cu legislația din țara de origine unde este înregistrată fiscal firma Brasty Group s.r.o. Livrarea se efectuează întotdeauna împreună cu factura corespunzătoare. Dacă aveți produse comandate, preţul este în concordanta cu cel care aţi comandat produsele, indiferent dacă acesta va suporta schimbări ulterioare. Cumpărătorul are posibilitatea de a afla valabilitatea comenzii și prețul acesteia înainte de a plasa comanda. Prețurile produselor sunt bazate pe cele ale distribuitorilor exclusivi cu care colaborează www.BRASTY.ro.

La produsele specificate ca fiind în ofertă nu se aplică nici o reducere!

Dacă valoarea voucher-ului de reducere sau a voucher-ului cadou este mai mare decât valorea totală a comenzii, diferența nu este platită sau transferată sub forma unui nou voucher.

Reducerile oferite mai sus, valabilitatea și condițiile aplicate, sunt întotdeauna reprezentate pe produse, pe vouchere cadou sau pe alte mijloace creative.

PERIOADA DE GARANȚIE

Perioada de garanție începe de la preluarea produselor de către client, apoi, în funcţie de caz, se prelungeşte timpul de garanţie. Dacă va fi nevoie să se schimbe produsele, în acest caz, începe o nouă perioadă de garanție de 24 de luni (care poate fi valabilă inițial la unele produse).

Garanţia nu se va aplica în următoarele cazuri:

  • produsele au fost afectate printr-o manipulare neadecvată
  • produsele au fost afectate din cauza unui element natural
  • uzura de zi cu zi a afectat produsele

REFERITOR LA CEASURI 

Garanţia nu se va aplică în următoarele cazuri:

  • Deteriorări derivate din uzură, vechime a carcasei, brățării/ curea
  • Modificarea culorii, a materialului brățărilor metalice sau curelelor produse din piele, textil, cauciuc și alte materiale, zgârieturi pe partea placată a ceasului, a sticlei
  • Căderea pietrelor decorative
  • Distrugere sau utilizare/ manipulare necorespunzătoare
  • Deteriorare din cauza elementelor naturale
  • Deteriorarea mecanismului de apa din cauza utilizării/manipulării necorespunzătoare 

Magazinul respectă garanția legală privind conformitatea produselor cf.legii 449/2003

RECLAMAȚII ȘI VALABILITATE

În cazul în care, în timpul perioadei de garanție, apare un defect, cumpărătorul are dreptul, în funcție de natura defectului, la următoarele:

  • dacă este un defect din fabricație care nu poate fi înlăturat, produsul va fi schimbat parțial sau total
  • dacă defectul din fabricație nu poate fi înlăturat datorită naturii disproporționate a acestuia, iar înlocuirea produsului nu este posibilă, clientul va avea posibilitatea de a primi suma de bani într-un cont bancar în RON.
  • dacă este un defect din fabricație care împiedică folosirea normală a acestuia, se va dispune înlocuirea produsului sau renunțarea la achiziție
  • reparația defectului din fabricație va avea loc atunci când respectivul defect - care împiedică folosirea normală - a fost înlăturat de cel puțin două ori în perioada de garanție ori a reapărut
  • defecte multiple înseamnă cel puțin trei defecte care împiedică folosirea normală
  • în cazul altor defecte din fabricație ce nu pot fi înlăturate și care nu necesită înlocuirea produsului, clientul va avea dreptul la un discount rezonabil sau la renunțarea la achiziție

Vânzătorul va comunica clientului termenul și modalitatea de procesare a sesizării, inclusiv confirmarea reparațiilor necesare și durata acestora ori, dacă este cazul, motivarea în scris a refuzului de a da curs solicitării.

În cazul reclamațiilor nejustificate, solicitantul va fi notificat în scris și înștiințat asupra costurilor de reparare conform constatării servisului autorizat. Reclamantul este obligat să trimită răspuns înapoi, în termen de cinci zile lucrătoare, dacă este de acord cu suma aferentă reparației conform notificării, sau nu dorește reparația. În cazul în care solicitantul nu răspunde în termenul stabilit, se înțelege că nu este de acord, și produsul va fi trimis înapoi reclamantului în starea în care s-a recepționat, reclamantul achitând costul transportului.

În cazul în care servisul autorizat nu confirmă/ nu este gasită deteriorarea reclamată de client, compania Brasty Group are dreptul să perceapă reclamantului costurile de constatare a servisului și taxele de transport.

 

Cumpărătorul poate face sesizarea la următoarele:

info@brasty.ro sau la nr. de telefon: 0368 82 28 035

Cererea dvs. va fi înregistrată de noi, astfel încât să nu fiți taxați pentru acest serviciu.

Termenul maxim de soluționare a reclamațiilor este de 30 de zile calendaristice de la primirea acestora.

Formularul pentru reclamație și returnarea produsului îl găsiți aici

PROCEDURA DE RETUR

Pentru ca totul să decurgă în interesul servirii impecabile a clientului, www.BRASTY.ro vă sugerează următoarea procedură de retur:

În colet găsiți o etichetă pe care o folosiți în cazul în care doriți să returnați produsul sau să trimiteți o reclamație. Eticheta trebuie lipită pe colet după ce a fost introdusă într-o folie transparentă. Această etichetă conține un cod de bare pentru scanarea coletului în timpul returului, și pentru a nu se pierde coletul. Vă recomandăm să nu lipiți bandă adezivă pe codul de bare.

În cazul în care nu mai aveți eticheta de retur, vă vom trimite pe adresa de e-mail o etichetă cu un cod de bare pe care trebuie sa o printati, apoi trebuie sa o lipiți pe colet dupa ce a fost introdusă într-o folie transparentă.

 

  • atașați produsului formularul în care puteti specifica motivul returnării
  • anexați factura sau o copie in cazul in care ati achizitionat mai multe produse si returnati numai un produs
  • produsul se returneaza în formă completă, inclusiv cadoul primit la comandă - în cazul denunțării contractului
  • sigilați și securizați produsul într-o cutie de carton astfel încât să nu se deterioreze pe parcursul traseului
  • vă rugăm să precizați un cont IBAN de 24 de carcatere unde vi se va restitui suma daca renuntati la comanda/contract, pentru reclamtie nu este nevoie de IBAN
  • nu uitați să ne furnizați detalii complete de contact: numărul comenzii, adresa de e-mail și numărul de telefon
  • coletul se va trimite la adresa specificata pe formularul de reclamatie sau renuntare la contract
  • expediati coletul prin servicii de curierat la adresa: BRASTY GROUP - ZETDESIGN, Strada Mihai Eminescu nr. 28, 310085  Arad, România
  • coletul NU se poate returna la adresa mentionata mai sus cu plata la ramburs

Odata cu lansarea comenzii, indiferent de modalitatea de efectuare si receptie a bunurilor, clientul accepta fara obiectiuni conditiile si termenii magazinului, valoarea acestora fiind aceeasi cu un contract valabil incheiat. Daca intampinati orice fel de probleme cu privire la o comanda, probleme ce nu pot fi rezolvate prin email sau cu persoana cu care discutati, puteti solicita conciliere suplimentara la numarul de telefon 0368 228 035 sau ne puteti scrie pe adresa brasty.office@gmail.com. De asemenea ne puteti scrie prin intermediul formularului de contact disponibil pe pagina de contact. Precizam ca termenul maxim de raspuns la solicitarile de conciliere interna gratuita primite prin formularul de contact este de minim 48 de ore. 

SECURITATEA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Toate datele personale pe care ni le comunicați, nu vor fi comunicate catrae terțe persoane fară acordul dvs. prealabil și vor fi prelucrate în conformitate cu legislația în vigoare privind protecția datelor cu caracter personal. Beneficiaţi de dreptul de acces, de intervenție asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale și dreptul de a vă adresa justiției. Totodată, aveți dreptul să vă opuneți prelucrării datelor personale care vă privesc și să solicitați ștergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, vă puteti adresa departamentului suport clienți prin e-mail la adresa info@brasty.ro, sau la telefon 0368 22 80 35. De asemenea, vă este recunoscut dreptul de a vă adresa justiției. Puteți solicita oricând modificarea, actualizarea sau ștergerea din baza de date. Datele furnizate sunt prelucrate în scopul executării contractului și vor fi transferate în Republica Ceha, către Brasty Group s.r.o. fiind stocate în baza de date a acesteia. Prin lansarea comenzii cumpărătorul este de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal.

Terții care au acces la aceste date sunt de obicei companiile de livrare, procesatorii de plăți, serviciile de e-mail marketing.Companiile terțe sunt: Zasilkovna.cz; FanCourier.ro, GPwebpay.cz, BCR, Dante International srl, Comparison Shopping Kft.

Datele furnizate sunt prelucrate în scopul executării contractului ( de obicei efectuarea comenzii și livrarea, dar și marketing) și vor fi transferate în Cehia, către firma Brasty Group s.r.o, fiind stocate în baza de date a firmei. Prin lansarea comenzii, cumpăratorul este de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal.

Firma Brasty Group nu colectează date de trafic- nu salvează adrese IP. Folosește first party cookies de la utilizatorii săi, și third party cookies de la Doubleclick, Facebook, Google, Smartlook, Smartsupp.

Brasty Group colectează informații și le prelucrează în date statistice despre ce pagini accesati in interiorul site-urilor. Un cookie este un fisier pe care serverele noastre îl trimit computerului dumneavoastră și pe care computerul dumneavoastra îl trimite înapoi de fiecare dată când accesați o pagină pe site-ul nostru.

Cookie-urile sunt folosite în urmatoarele scopuri:
• Pentru a îmbunătăți securitatea accesului.
• Pentru a îmbunătăți uzabilitatea și a vă furniza un serviciu cât mai bun.

Majoritatea browserelor de internet accepta automat cookie-urile.

În diferite secțiuni din site se găsesc linkuri pentru a ne trimite un mesaj prin email. Adresa dumneavoastră de email este folosită pentru a vă trimite un răspuns și mesajul dumneavoastră este reținut pentru referințe viitoare în cazul țn care decideți să ne contactați din nou.

Drepturi de autor

Toate informațiile prezentate pe www.brasty.ro reprezintă proprietatea Brasty Group s.r.o. Folosirea acestor informații fară acordul Brasty Group s.r.o. se pedepsește conform legilor in vigoare. În cazul în care indentificați materiale care intră sub incidența drepturilor de autor vă rugăm sa ne contactați la info@brasty.ro

"În scopul funcționării programului "Magazin de încredere" după cumpărăturile efectuate pe acest site, adresa de e-mail și numele produsului cumpărat vor fi transmise către compari.ro (Compari.ro fiind în proprietatea Online Comparison Shopping Kft. Ungaria, 1074 Budapesta, strada Rákóczi nr. 70-72., Cod fiscal: 24868291-2-42, CUI: 01-09-186759). Scopul transmiterii datelor este cererea feedback-ului clienților și afișarea opiniilor lor pe site. Datele transmise astfel sunt tratate de către Online Comparison Shopping Kft conform politicii de gestiune și protejare a datelor www.compari.ro."

Competență juridică și legea aplicabilă

„Cumpărătorii care își exprimă acordul cu termenii și conditiile magazinului la achiziționarea unui produs sau mai multe, sunt de acord și cu soluționarea litigiilor de un Tribunal din Republica Cehă. Litigiile se referă la : formalități cu privire la vânzare, returnarea produselor, respingerea reclamațiilor, prețurile afișate pe site în momentul vânzării.”

CONVENȚIE FINALIZATĂ

Cele specificate în documentul de față, sub titulatura de “Termeni și condiții” sunt valabile de la data de 16 aprilie 2015 și sunt menţionate pe site-ul Furnizorului www.brasty.ro, din ziua în care este trimisă comanda, în formă electronică, către cumpărător. Prin trimiterea comenzii în forma electronică, cumpărătorul este de acord cu conţinutul, termenii şi condiţiile  sistemului de furnizare, menţionate pe site-ul www.brasty.ro,  valabil din ziua în care este trimisă comanda, inclusiv acordul privind prețurile convenționale. De asemenea, acesta este de acord cu transmiterea  comunicărilor în scop comercial. Acordul de a transmite comunicări comerciale, poate fi retras oricând.

Magazinul deține dreptul de autor asupra conținutului - text și imagini. Oricine poate raporta/ sesiza o eventuală încălcare a dreptului de autor la adresele : info@brasty.ro sau brasty.office@gmail.com

ACTE NORMATIVE

@ Legea Nr. 8/1996 privind drepturile de autor

@ Legea Nr. 365/2002 privind comerțul electronic

@ Legea Nr. 84/1998 în ceea ce privește mărcile și indicațiile geografice

@ Legea Nr. 193/2000 ce are în vedere clauzele abuzive încheiate între comercianți și consumatori

@ Legea Nr. 449/2003 în legătură cu vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora

@ Hotărârea de Guvern Nr. 1308 din 20/11/2002 pentru aprobarea Normelor Metodologice întru aplicarea Legii Nr. 365/2002 privind comerțul electronic

@ Ordonanța Nr. 21/1992 ce reglementează protecția consumatorilor

@ Legea Nr. 363/2007 privind armonizarea reglementărilor naționale cu legislația europeană

@ Ordonanța de Urgență 34/2014 ce stipulează drepturile consumatorilor în relația cu profesioniștii

Ce este un tester?

Testerul are aceeași compoziție ca și un parfum obișnuit ambalat. Produsul este mai ieftin decât produsul original deoarece:
Ambalajul testerului este o cutie albă sau gri fara inscripții, logo, culoare sau efectiv lipsește. Flaconul este de obicei standard, dar poate fi și diferit ca mărime sau poate lipsi capacul.