Reclamații și returnări

Conform reglementărilor legale, cumpărătorul are dreptul de a denunța contractul încheiat în termen de 14 ( paisprezece) zile calendaristice, necondiționat, de la primirea produselor, fară a fi nevoit să justifice decizia de retragere, în cazul în care observă diferențe între cele stipulate în contract și produsul livrat. Costul este suportat de cumpărător. Această perioadă se calculează din ziua în care a fost livrat ultimul produs al comenzii.

Denunțarea contractului trebuie trimisă vânzătorului în timpul menționat în paragrafrul anterior. Produsele returnate trebuie trimise la adresa vânzătorului într-o stare intactă și, de preferință, în ambalajul autentic, iar costurile transportului vor fi suportate de către cumpărător. 

RECLAMAȚII ȘI VALABILITATE

 

Garanția returului sau schimbului de produse timp de 30 zile

După cum bine știți, ca și client, sunteți îndreptățiti după lege să renunțați la contractul de cumpărare. În magazinul nostru online aveți timp 30 de zile de la primirea produselor să vă decideți dacă doriți sau nu să păstrați produsul comandat.

După părerea noastră cumpărăturile online câteodată pot fi ca loteria. Nu puteți atinge geanta, mirosi parfumul sau încerca cosmeticele... Acesta este un avataj clar pentru magazinele fizice. Dar din punct de vedere al parfumurilor nu puteți să vă dați sema dacă un parfum vi se potrivește perfect nici în magazinele fizice. Fiecare parfum are 3 note – de vârf, ascunse și de bază – care ies la iveală treptat. În parfumerii puteți simți doar nota de vârf (și nu totdeauna destul de clar deoarece „în aer se simt mai multe note de vărf”). Trebuie să așteptați câteva ore să cunoașteți cu adevărat aroma și câteodată puteți fi chiar surpriși. Prin urmare încercarea parfumului în magazinul fizic înainte de cumpărare nu garantează tot timpul satisfacția achiziției. O geantă poate arăta extraordinar, dar numai acasă puteți vedea dacă încape în ea tot ce vă trebuie.

Cu o incertitudine și mai mare, clienții doresc de obicei, să cumpere ceasuri de calitate de marcă cunoscută. Acestea sunt costisitoare în comparație cu parfumurile sau cosmeticele pentru păr, deci deținătorii lor ar trebui să fie fericiți și să se bucure de ele, nu mai multe luni, ci ani de zile... Dacă se potrivesc cu gustul dvs. sau nu, cu siguranță veți reuși să clarificați în 2 săptămâni, dar, de asemenea, trebuie să aveți și o satisfacție totală - adică, țineți ferm mâna pe încheietura mâinii și nu vă limitați la activitățile preferate.

Din aceste motive, indiferent ce comandați de la noi și nu se potrivește cu așteptările dvs., puteți returna sau înlocui produsul în termen de 30 de zile fără nici un motiv. Desigur, produsul nu are voie să prezinte semne de uzură/purtare. În cazul returnării produselor, banii vor fi restituiți în contul dvs. bancar. 



În cazul în care, în timpul perioadei de garanție, apare un defect la mecanismul ceasului, cumpărătorul are dreptul, în funcție de natura defectului, la următoarele:

  • dacă este un defect la mecanismul ceasului din fabricație care nu poate fi înlăturat, produsul va fi schimbat parțial sau total
  • dacă defectul la mecansimul ceasului din fabricație nu poate fi înlăturat datorită naturii disproporționate a acestuia, iar înlocuirea produsului nu este posibilă, clientul va avea posibilitatea de a primi suma de bani într-un cont bancar în RON.
  • dacă este un defect la mecanismul ceasului din fabricație care împiedică folosirea normală a acestuia, se va dispune înlocuirea produsului sau renunțarea la achiziție
  • reparația defectului din fabricație la mecanismul ceasului va avea loc atunci când respectivul defect - care împiedică folosirea normală - a fost înlăturat de cel puțin două ori în perioada de garanție ori a reapărut.
  • defecte multiple la mecanismul ceasului înseamnă cel puțin trei defecte care împiedică folosirea normală
  • în cazul altor defecte din fabricație la mecanismul ceasului ce nu pot fi înlăturate și care nu necesită înlocuirea produsului, clientul va avea dreptul la un discount rezonabil sau la renunțarea la achiziție

În cazul reclamațiilor nejustificate, solicitantul va fi notificat în scris și înștiințat asupra costurilor de reparare conform constatării servisului autorizat. Reclamantul este obligat să trimită răspuns înapoi, în termen de cinci zile lucrătoare, dacă este de acord cu suma aferentă reparației conform notificării, sau dacă nu dorește reparația. În cazul în care solicitantul nu răspunde în termenul stabilit, se înțelege că nu este de acord, și produsul va fi trimis înapoi reclamantului în starea în care s-a recepționat, reclamantul achitând costul transportului.

În cazul în care servisul autorizat nu confirmă/ nu este gasită deteriorarea reclamată de client, compania Brasty Group are dreptul să perceapă reclamantului costurile de constatare a servisului și taxele de transport.

NU SUNT VALABILE PENTRU ÎNLOCUIRE SAU RETURNARE URMATOARELE MOTIVE:

REFERITOR LA PARFUMURI

  • Parfumul durează prea puțin
  • Nu îmi place mirosul parfumului
  • Nu corespunde produsul cu imaginea de pe site
  • Produsul nu este ambalat in folie de celofan. Datorită politicii anumitor producători, ambalajul unor produse nu este sigilat în folie de celofan. Le primim în acest format direct de la producători și așa le puteți găsi în orice magazin de specialitate. Lipsa foliei la aceste produse nu este un motiv de înlocuire sau returnare.

REFERITOR LA CEASURI 

Garanţia nu se va aplică în următoarele cazuri:

  • Deteriorări derivate din uzură, vechime a carcasei, brățării/ curea
  • Modificarea culorii, a materialului brățărilor metalice sau curelelor produse din piele, textil, cauciuc și alte materiale, zgârieturi pe partea placată a ceasului, a sticlei
  • Căderea pietrelor decorative
  • Distrugere sau manipulare/folosire necorespunzătoare
  • Deteriorare din cauza elementelor naturale
  • Deteriorarea mecanismului de rezistență la apa din cauza manipulării/folosirii necorespunzătoare 

1. Înlocuirea sau returnarea coletului fără motiv sau dacă motivul nu este imputabil, transportul produselor înapoi către depozitul BRASTY.ro îl plătiți dumneavoastră, chiar dacă la momentul achiziției transportul a fost gratuit.

2.Vă rugăm sa luați în considerare că produsele cosmetice desfăcute și folosite care nu reprezintă un defect calitativ și nu sunt expirate, nu pot fi returnate din motive de sănătate. 

PROCEDURA DE RETUR

Pentru ca totul să decurgă în interesul servirii impecabile a clientului, www.BRASTY.ro vă sugerează următoarea procedură de retur:

 

  • produsele se returnează sub forma completă în care cumpărătorul le-a primit, adică se returneaza inclusiv cadourile la comandă
  • completati formularul aferent reclamatiei cu informatii utile pentru identificare
  • sigilați și securizați produsul într-o cutie de carton astfel încât să nu se deterioreze pe parcursul traseului
  • vă rugăm să precizați un cont IBAN unde vi se va restitui suma ( in cazul unei renuntari la comanda/contract), in cazul unui schimb sau reclamatie nu este nevoie de IBAN
  • nu uitați să ne furnizați detalii complete de contact: numărul comenzii, adresa de e-mail și numărul de telefon
  • puteți returna coletul prin serviciile de curierat ale firmei Urgent Cargus
  • adresa la care returnați este: BRASTY GROUP, Șos. Borșului Nr 56 A, Oradea 410605, România
  • coletul NU se poate returna la adresa mentionata cu plata la ramburs

Produsele nu se pot restitui direct agentilor de livrare, in cazul unei reclamatii.

Pentru mai multe informatii consultati sectiunea Termeni si Conditii afisata pe site.

Vânzătorul va comunica clientului termenul și modalitatea de procesare a sesizării, inclusiv confirmarea reparațiilor necesare și durata acestora ori, dacă este cazul, motivarea în scris a refuzului de a da curs solicitării.

Cumpărătorul poate face sesizarea la următoarele:

info@brasty.ro sau la nr. de telefon: 0368 82 28 035

Cererea dvs. va fi înregistrată de noi, astfel încât să nu fiți taxați pentru acest serviciu.

Termenul maxim de soluționare a reclamațiilor este de 30 de zile calendaristice de la primirea/ recepționarea în depozit a acestora. ( conform confirmarii trimise pe adresa de email )

Formularul pentru reclamație îl găsiți aici

Formularul pentru renunțare la contract îl găsiți aici

Formularul pentru renunțare la contract este un model și nu e obligatoriu.

Odata cu lansarea comenzii, indiferent de modalitatea de efectuare si receptie a bunurilor, clientul accepta fara obiectiuni conditiile si termenii de utilizare, valoarea acestora fiind aceeasi cu un contract valabil incheiat. Daca intampinati orice fel de probleme cu privire la o comanda, probleme ce nu pot fi rezolvate prin email sau cu persoana cu care discutati, puteti solicita conciliere suplimentara la numerele de telefon 0368 228 035 sau ne puteti scrie pe adresa brasty.office@gmail.com. De asemenea ne puteti scrie prin intermediul formularului de contact disponibil pe pagina de contact. 

 

În plus acum: Transport gratuit la peste 4040 de produse! mai mult

În plus acum: Transport gratuit la peste 4040 de produse! mai mult

Căutând
Căutând
up