Reclamatii si returnari

Conform reglementărilor legale, cumpărătorul are dreptul de a denunța contractul încheiat în termen de 14 ( paisprezece) zile calendaristice, necondiționat, de la primirea produselor, fară a fi nevoit să justifice decizia de retragere, în cazul în care observă diferențe între cele stipulate în contract și produsul livrat. Costul este suportat de cumpărător. Această perioadă se calculează din ziua în care a fost livrat ultimul produs al comenzii.

Denunțarea contractului trebuie trimisă vânzătorului în timpul menționat în paragrafrul anterior. Produsele returnate trebuie trimise la adresa vânzătorului într-o stare intactă și, de preferință, în ambalajul autentic, iar costurile transportului vor fi suportate de către cumpărător. 

RECLAMAȚII ȘI VALABILITATE

 

În cazul în care, în timpul perioadei de garanție, apare un defect, cumpărătorul are dreptul, în funcție de natura defectului, la următoarele:

  • dacă este un defect care nu poate fi înlăturat, produsul va fi schimbat parțial sau total
  • dacă defectul nu poate fi înlăturat datorită naturii disproporționate a acestuia, iar înlocuirea produsului nu este posibilă, clientul va avea posibilitatea de a primi suma de bani într-un cont bancar în RON.
  • dacă este un defect care împiedică folosirea normală a acestuia, se va dispune înlocuirea produsului sau renunțarea la achiziție
  • reparația defectului va avea loc atunci când respectivul defect - care împiedică folosirea normală - a fost înlăturat de cel puțin două ori în perioada de garanție ori a reapărut.
  • defecte multiple înseamnă cel puțin trei defecte care împiedică folosirea normală
  • în cazul altor defecte ce nu pot fi înlăturate și care nu necesită înlocuirea produsului, clientul va avea dreptul la un discount rezonabil sau la renunțarea la achiziție

În cazul reclamațiilor nejustificate, solicitantul va fi notificat în scris și înștiințat asupra costurilor de reparare conform constatării servisului autorizat. Reclamantul este obligat să trimită răspuns înapoi, în termen de cinci zile lucrătoare, dacă este de acord cu suma aferentă reparației conform notificării, sau dacă nu dorește reparația. În cazul în care solicitantul nu răspunde în termenul stabilit, se înțelege că nu este de acord, și produsul va fi trimis înapoi reclamantului în starea în care s-a recepționat, reclamantul achitând costul transportului.

În cazul în care servisul autorizat nu confirmă/ nu este gasită deteriorarea reclamată de client, compania Brasty Group are dreptul să perceapă reclamantului costurile de constatare a servisului și taxele de transport.

NU SUNT VALABILE PENTRU ÎNLOCUIRE SAU RETURNARE URMATOARELE MOTIVE:

REFERITOR LA PARFUMURI

  • Parfumul durează prea puțin
  • Nu îmi place mirosul parfumului
  • Nu corespunde produsul cu imaginea de pe site
  • Produsul nu este ambalat in folie de celofan. Datorită politicii anumitor producători, ambalajul unor produse nu este sigilat în folie de celofan. Le primim în acest format direct de la producători și așa le puteți găsi în orice magazin de specialitate. Lipsa foliei la aceste produse nu este un motiv de înlocuire sau returnare.

REFERITOR LA CEASURI 

Garanţia nu se va aplică în următoarele cazuri:

  • Deteriorări derivate din uzură, vechime a carcasei, brățării/ curea
  • Modificarea culorii, a materialului brățărilor metalice sau curelelor produse din piele, textil, cauciuc și alte materiale, zgârieturi pe partea placată a ceasului, a sticlei
  • Căderea pietrelor decorative
  • Distrugere sau utilizare/ manipulare necorespunzătoare
  • Deteriorare din cauza elementelor naturale
  • Deteriorarea mecanismului de apa din cauza utilizării/manipulării necorespunzătoare 

1. Înlocuirea sau returnarea coletului fără motiv sau dacă motivul nu este imputabil, transportul produselor înapoi către depozitul BRASTY.ro îl plătiți dvs., chiar dacă la momentul achiziției transportul a fost gratuit.

2. Vă rugăm sa luați în considerare că produsele cosmetice desfăcute și utilizate care nu reprezintă un defect calitativ și nu sunt expirate, nu pot fi returnate din motive de sănătate. Vă mulțumim pentru înțelegere.

PROCEDURA DE RETUR

Pentru ca totul să decurgă în interesul servirii impecabile a clientului, www.BRASTY.ro vă sugerează următoarea procedură de retur:

In momentul in care ne anuntati cu privire la returnarea produsului, va vom trimite pe adresa de e-mail o eticheta cu un cod de bare pe care trebuie sa o printati, apoi trebuie sa o lipiti la vedre pe colet dupa ce a fost pusa intr-o folie transparenta.

 

  • anexați factura sau o copie in cazul in care ati achizitionat mai multe produse si returnati numai un produs
  • completati formularul aferent reclamatiei cu informatii utile pentru identificare
  • sigilați și securizați produsul într-o cutie de carton astfel încât să nu se deterioreze pe parcursul traseului
  • vă rugăm să precizați un cont IBAN de 24 de caractere unde vi se va restitui suma ( in cazul unei renuntari la comanda/contract) in cazul unui schimb sau reclamatii nu este nevoie de IBAN
  • coletul se va trimite la adresa specificata pe formularul de reclamatie sau renuntare la contract
  • nu uitați să ne furnizați detalii complete de contact: numărul comenzii, adresa de e-mail și numărul de telefon
  • expediati coletul prin servicii de curierat la adresa: BRASTY GROUP - ZETDESIGN, Strada Mihai Eminescu Nr.28, Arad 310085, Romania
  • coletul NU se poate returna la adresa mentionata cu plata la ramburs

Produsele nu se pot restitui direct agentilor de livrare, in cazul unei reclamatii.

Pentru mai multe informatii consultati sectiunea Termeni si Conditii afisata pe site.

Vânzătorul va comunica clientului termenul și modalitatea de procesare a sesizării, inclusiv confirmarea reparațiilor necesare și durata acestora ori, dacă este cazul, motivarea în scris a refuzului de a da curs solicitării.

Cumpărătorul poate face sesizarea la următoarele:

info@brasty.ro sau la nr. de telefon: 0368 82 28 035

Cererea dvs. va fi înregistrată de noi, astfel încât să nu fiți taxați pentru acest serviciu.

Termenul maxim de soluționare a reclamațiilor este de 30 de zile calendaristice de la primirea acestora.

Formularul pentru reclamație îl găsiți aici

Formularul pentru renunțare la contract îl găsiți aici

Formularul pentru renunțare la contract este un model și nu e obligatoriu.

Odata cu lansarea comenzii, indiferent de modalitatea de efectuare si receptie a bunurilor, clientul accepta fara obiectiuni conditiile si termenii de utilizare, valoarea acestora fiind aceeasi cu un contract valabil incheiat. Daca intampinati orice fel de probleme cu privire la o comanda, probleme ce nu pot fi rezolvate prin email sau cu persoana cu care discutati, puteti solicita conciliere suplimentara la numerele de telefon 0368 228 035 sau ne puteti scrie pe adresa brasty.office@gmail.com. De asemenea ne puteti scrie prin intermediul formularului de contact disponibil pe pagina de contact.