Reclamație fără dificultăți

Reclamație fără dificultăți 

La Brasty, acordăm o atenție ridicată calității mărfurilor oferite. Colegii noștri de la expedieri sunt instruiți în mod regulat, astfel încât produsele să vi se livreze ambalate cu atenție și astfel încât să nu existe riscul de deteriorare în timpul transportului. Drept urmare, procentul de defecte ale produselor vândute este într-adevăr nesemnificativ. Chiar și așa, este bine de știut că rezolvăm întotdeauna rapid eventualele neclarități pentru satisfacția dvs. maximă. Scopul nostru este de a avea clienți mulțumiți care să se întoarcă la noi cu plăcere. Prin urmare, chiar și în cazul unei reclamații, întotdeauna soluționarea se procesează cât mai repede posibil, astfel încât să nu fie necesar să așteptați inutil.

Când puteți reclama un produs? 

Puteți depune o reclamație pentru produsele defecte livrate sau în cazul în care defectul se manifestă în următoarele 24 de luni de la cumpărare. cu excepția cazurilor specificate în Termenii și condițiile magazinului. În cazul produselor marcate cu „second hand”, nu se poate face reclamație pentru defectele menționate în descrierea sa. 

Pentru toate produsele, vă recomandăm să verificați în avans dacă nu sunteți sensibil sau alergic la oricare dintre componentele sale. Datorită reacției alergice, produsele nu pot fi trimise la reclamație, și în cazul produselor cosmetice din motive igienice și de sănătate, nici măcar returnate! 

 

Care sunt drepturile dvs. la depunerea unei reclamații? 

În cazul în care reclamația depusă de dumneavoastră este considerată justificată, adică dacă defectul sau circumstanțele pagubelor indică un defect de fabricație, aveți desigur dreptul la reparații gratuite sau, în cazul unui defect ireparabil, la schimb de produs. În cazul în care același produs nu mai este disponibil, este posibilă selectarea altor produse din portofoliul magazinului sau rambursarea prețului de achiziție. 

Dacă doriți să păstrați produsul și nu avem posibilitatea să reparăm produsul, atunci aveți dreptul de a solicita o reducere la prețul de achiziție. Chiar și în acest caz vom fi corecți și vom face tot posibilul să restituim o parte din prețul de achiziție.

Cum se procedează în cazul reclamației? 

Dacă produsul este deteriorat sau nefuncțional și decideți să depuneți reclamație, vă rugăm să ne contactați fie prin e-mail, fie prin telefon.

la adresa de email a operatorului info@brasty.ro 

telefon: 0368 228 035 

 

Vă vom comunica pașii următori astfel încât totul să fie rezolvat spre satisfacția dvs. Puteți apoi să ne trimiteți produsele prin servicii de curierat. Mai multe informații despre termenii și condițiile aplicate în cazul unei reclamații găsiți aici.