Duelul parfumurilor: Light Blue vs. Acqua di Gioia

Duelul parfumurilor: Light Blue vs. Acqua di Gioia

Aceste două parfumuri adorate de femei au multe în comun, totuși ele nu sunt la fel... Haideți să deliberăm, care detaliu aparent decide câștigătorul? Sau obținem o remiză?

Light Blue de la Dolce & Gabbana parfumează lumea încă din 2001. Și, cu toate că au trecut atâția ani de zile, încă nu are concurență. Este simbolul fericirii și prospețimii. Notele sale de vârf citrice suculente domină fără îndoială, dar, prin ele vrea să se exprime pașnic și inima florală. Acest "cocktail echilibrat pentru doamne" este casual și totuși plin de viață – ca și Sicilia.

Când citiți aceste rânduri vă vine o poftă să vă împachetați valiza și să porniți într-o vacanță la mare? Atunci prima dată așteptați să vedeți cum vă „transformă și atacă“ parfumul Light Blue. De îndată ce notele de bază pline de lemn de cedru energizant, ținta vacanței dvs. de vară va fi mai mult decât clară – Marea Mediterană. Doar acolo puteți înțelege cu adevărat puterea cedrului care este împrospătat cu picături de apă sărată… Astfel încât aerul greu de vară se revarsă cutremurător.

Acqua di Gioia de la Giorgio Armaniho a ajuns in magazine destul de tarziu – in iunie 2010. Desi încă de la primul puf vom simți imediat o aromă delicată de lămâie (din nou italiană, dar in acest moment de pe coasta orasului Amalfi), aceasta componentă nu este atat de accentuată ca și la Light Blue.

Parfumul pentru femei Acqua di Gioia, așa cum sugerează și numele ei, este în principal caracterizat de apă. Fie sub formă de stropi de ploaie care curg puternic pe frunze de plante tropicale, sau ca o mare ușor picantă și acidulată. A fost creat pentru femei puternice, încrezătoare, care percep viața lor cu optimism și o curiozitate copilărească. Puritatea ei elementară și senzația de hidratare instantanee vă vor absorbi.

Doar cele mai elementare lucruri din viață – cum ar fi apa – sunt cheia echilibrului nostru fizic și mental. De aceea, Armani s-a lăsat inspirat de apă la crearea acestui flacon, care reprezintă o picătură de apă în perfecțiunea sa: rotunjită, luminoasă și clară.

Amalfi este o variantă mai moale și mai puțin acidă de lămâie, în comparație cu cea pe care o cumpărăm în mod normal. Și cu siguranță miroase mai puțin agresiv. De aceea se potrivește grozav în acest parfum. Cuvântul misterios labdanum la rândul său se referă la o rășină prețioasă obținută dintr-un arbust de trandafir asemănător din punct de vedere vizual. Dar la noi nu o veți găsi, pentru că este vorba de o vegetație tipică din insula insorită Creta.

Cum miroase într-adevăr?

Deși lamâia face parte din notele de bază ale acestor două parfumuri, fiecare dintre ele miros diferit. Întrebarea rămâne, dacă diferența este cauzată de varietatea de lamaie (Sicilian vs. Amalfi), cantitatea de parfum din fiecare, sau combinația cu restul ingredientelor… Noi am fi ghicit că "C este corect".

Cantitatea de parfum cel mai probabil nu este, deoarece Light Blue Eau de Toilette este mai intens decât parfumul Acqua di Gioia. În ceea ce privește aromele conținute (în apa de toaletă 6–12 %, în apa de parfum 12–15 %), contrazice această idee.

Light Blue este probabil mult mai acrișor și mai penetrant datorită legăturii cu mărul verde Granny Smith. Acqua di Gioia, pe de altă parte, nu pare atât de agresivă. Pătrunderea ei este, de asemenea, foarte impresionantă, dar oarecum mai romantică și diplomatică.

Prețul?

Dacă prețul joacă un rol important în alegerea unui parfum, în acest caz, nu va fi foarte util în luarea deciziilor. Light Blue (100 ml) și Acqua di Gioia (100 ml) le găsiți la preț de aproximativ 250 ron.

Cine este câștigătorul?

Deși nu a fost o decizie ușoară, medalia de aur este obținută de Acqua di Gioia de la Giorgio Armani. Mirosul ei este ceva "mai matur" și mai interesant decât concurenta plină de citrice Light Blue. Și din moment ce este apă parfumată (nu doar de toaletă), o veți simți un timp mai îndelungat după ce o aplicați.