Garanție suplimentară si condiții

1.Serviciu de garanție prelungita:

BRASTY GROUP s.r.o. oferă clientului o garanție prelungita de 1 an în plus față de garanția legală a produsului achiziționat prin e-shopul Brasty.ro în condițiile prezentate mai jos.

Contractul pentru serviciul oferit se creează atunci când clientul comandă un ceas și optează în plus pentru acest serviciu oferit de BRASTY GROUP, apoi confirmă această comandă.

Condiții de utilizare a garanției prelungite:

  • Clientul va plăti serviciul complet și în timp util,
  • dacă există o defecțiune la mecanismul ceasului în momentul acordării garanției prelungite, adică 1 an după expirarea garanției legale, nu se va lua în considerare defecțiunea ceasului care "rămâne în urmă" sau 'înaintează",
  • acoperirea garanției prelungite pentru mecanismul ceasului fiind aceeași cu termenii și condițiile legale de garanție, cu excepția cazului în care se prevede altfel.

Procedura în cazul prelungirii garanției:

  • clientul va contacta BRASTY GROUP s.r.o. și va justifica dreptul la garanția extinsă prin oferirea documentului fiscal obținut la achiziționarea produsului în cauză care certifică achitarea garanției extinse,
  • conform instrucțiunilor oferite de BRASTY GROUP s.r.o. și apoi va trimite produsul la adresa comunicată de,
  • BRASTY GROUP s.r.o.. Acesta va evalua dacă defectul este în temeiul garanției prelungite și apoi se decide eficacitatea reparării sau înlocuirii mecansimului ceasului prin cea mai potrivită modalitate. Clientul va fi informat/notificat
  • dacă ceasul/mecanismul se poate repara, și atunci BRASTY GROUP s.r.o. va asigurara reparatia,
  • dacă a existat o deteriorare semnificativă a mecanismului sau repararea acestuia nu a fost benefică, BRASTY GROUP s.r.o. va oferi clientului înlocuirea mecanismului (în acest caz mecanismul inițial nu se va returna clientului)
  • dacă reparația sau schimbul mecanismului nu este eficientă clientul va fi despăgubit prin transferarea în contul său a sumei aferente acestuia la momentul achiziției.

Expirarea garanției prelungite:

  • data expirării ultimei zile a garanției prelungite,
  • în caz de reziliere sau furt a produsului pentru care a fost emisă factura
  • pentru acordarea garanției prelungite
  • renunțare la contractul de cumpărare în perioada de garanție legală din cauza unei defecțiuni la mecanismul ceasului (caz în care BRASTY GROUP s.r.o. va rambursa valoarea garanției prelungite).

2. Asigurarea împotriva daunelor accidentale sau a furtului

BRASTY GROUP s.r.o. va returna clientului suma aferentă produsului achiziționat prin e-shopul Brasty.ro, care a rezultat ca urmare a deteriorării accidentale a produsului sau a furtului produsului în condițiile de mai jos.

Contractul pentru serviciul oferit se realizează atunci când clientul comandă un ceas și optează în plus pentru acest serviciu oferit de BRASTY GROUP, apoi confirmă această comandă.


Termeni și condiții referitoare la acest serviciu:

  • clientul va plăti serviciul în mod corespunzător și în timp util,
  • clientul va folosi asigurarea nu mai târziu de un an de la plasarea comenzii, informând prin e-mail magazinul Brasty.ro,
  • în caz de furt, Clientul va anexa la cerere o confirmare a transmiterii unei notificări de infracțiune emisă de Poliție.
  • serviciul nu mai este valabil după expirarea sa,
  • aceasta asigurare poate fi solicitată în termen de 14 zile de la primirea bunurilor.

Asigurarea nu acoperă:

  • Reparatia produsului care fac obiectul garantiei legale
  • uzura normală a produsului, neglijarea întreținerii sau corodarea treptată, umiditatea, căldura sau frigul,
  • deteriorarea produsului care nu afectează funcționalitatea și utilitatea produsului (de ex. zgârieturi, decolorare, pierderi de culoare sau alte accesorii de suprafață etc.)
  • deteriorarea produsului cauzată de instalarea, repararea sau întreținerea necorespunzătoare,
  • deteriorarea produsului care a fost cauzată de utilizarea acestuia, contrar instrucțiunilor producătorului sau a scopului utilizării pentru care produsul este destinat, inclusiv utilizarea accesoriilor neautorizate,
  • deteriorarea sau furtul de bunuri ca urmare a forței majore,
  • deteriorarea sau furtul bunurilor cauzate de acțiunea intenționată.

Valoarea compensației financiare pentru produsul dvs :

  • Clientul poate folosi asigurarea care acoperă 10% cu TVA din valoarea toatală de achiziționare, în cazul în care clientul este un plătitor de TVA, se va plăti 10% din prețul de cumpărare al mărfurilor fără TVA.
  • în caz de deteriorare accidentală a produsului, în cazul în care este reparabil, clientului i se asigură reparația, dacă produsul este distrus complet sau repararea este ineficientă, clientului i se oferă un produs la schimb, în categoria de preț corespunzătoare, la alegere, înlocuirea produsulu, prețul de achiziție al produsului este plătit clientului după deducerea participării de 10%, sub forma unui voucher.
  • în cazul furtului produsului, clientul are la dispoziție un produs de înlocuire în categoria de preț corespunzătoare, în funcție de alegerea clientului, în cazul în care nu este posibil să i se furnizeze un produs înlocuitor, prețul de achiziție al produsului în numerar este plătit clientului, plus acordarea unui voucher cu 10% discount pentru urmatoarele achizitii.