Garanția Plus - Distrugere accidentală sau furt
Nu-ți face griji pentru ceasul tău. Cu noi ești în siguranță!
-
Mai mult de 95% din evenimentele raportate sunt în favoarea clientului
-
Asigurarea este numai 10% din prețul de achiziție al produsului
-
Serviciul acoperă pagubele accidentale, distrugerea produselor, furtul sau jaful.
Textul integral al termenilor și condițiilor de garanție pot fi găsite AICI
Cum să raportați o reclamație
Veți raporta evenimentul la operatorii noștri prin e-mail trimis la info@brasty.ro . În e-mail, specificați:
-
Specificați numărul facturii
-
Cauza daunei (descrierea exactă a situației pentru care produsul a fost avariat sau furat).
-
În cazul furtului de produse:
-
Rezoluție privind amânarea cazului
-
Protocolul oficial, Denunțarea, Confirmarea raportului din partea poliției - vă rugăm să nu uitați să menționați numărul atribuit prejudiciului.
Operatorul vă va oferi numărul aferent reclamației, apoi vă va contacta și veți discuta procedura următoare pentru trimiterea produselor deteriorate la sediul nostru.
Perioada de procesare a reclamației începe odată cu primirea produsului deteriorat în depozit sau trimiterea confirmării necesare din partea poliției.
Cum funcționează procesarea?
Dacă este o deteriorare a produsului, mai întâi vom oferi un diagnostic complet din centrul de service autorizat. Dacă natura prejudiciului permite, vă sugerăm opțiunile de reparare și costului reparației. Brasty.ro decide apoi dacă repararea produsului este eficientă din punct de vedere al costurilor sau în funcție de caz, se va soluționa într-un mod diferit.
Cât timp durează
Toate reclamațiile/evenimentele raportate sunt tratate cu promptitudine, în termen de 45 de zile de la livrarea produsului în depozitul Brasty sau de la primirea documentelor necesare din partea Poliției, în caz de furt.
Aveți nelămuriri? Scrieți-ne