Reclamație la Brasty

Satisfacția dvs. absolută este prioritatea noastră și ne pasă cu adevărat să fiți întotdeauna mulțumit de achiziția de la Brasty.ro. Dacă împărtășiți experiența dvs. pozitivă referitor la cumpărăturile efectuate la noi în eshop, cu cunoscuții, prietenii și familia, ne veți ajuta în mod semnificativ la construirea unui renume bun al companiei noastre. În același timp, nu vă gândiți că nu este loc și pentru un feedback negativ. În ciuda faptului că gama noastră provine din surse autorizate, fiabile și constă din produse originale de la mărci renumite la nivel mondial, care sunt mândri de precizia și calitatea lor, nimic nu este perfect. Pentru noi este clar că orice se poate întâmpla, oricât de frumoase, originale și renumite ar fi ele, de exemplu ceasurile pe care le vindem.

Nu ezitați să ne contactați cu o sesizare sau o reclamație, chiar și pentru cele mai mici detalii. Fiecare experiență negativă este foarte importantă pentru noi pentru a o preveni în viitor și, mai presus de toate, pentru a preveni ceea ce este cel mai grav, pierderea clientului. Apreciem foarte mult sugestiile dvs. și suntem conștienți că numai în acest mod putem continua să ne îmbunătățim serviciile și să câștigăm întreaga dvs. încredere.

Dacă considerați că produsul achiziționat dintr-un anumit motiv nu îndeplinește așteptările dvs., adică nu corespunde descrierii, calității sau nu are caracteristicile sau conținutul aferent, contactați imediat compania noastră la +40 368 228 035 sau la adresa de e-mail info@brasty.ro. Puteți fi sigur că vom asculta cu atenție reclamația dvs. și o vom aborda cu o înțelegere maximă. Vă asigurăm că vom depune toate eforturile pentru a corecta prompt situația neplăcută, iar scuzele noastre pentru orice neplăceri sunt întotdeauna sincere.


Verificați produsele la promoție


Cu toate acestea, dorim să vă informăm că reclamația poate fi făcută numai în perioada de garanție. Această perioadă durează 24 de luni de la primirea produselor (în cazul rpoduselor second-hand, această perioadă este redusă la 12 luni), cu condiția ca această perioadă să poată fi prelungită cu perioada în care acestea erau la reparație în garanție. Cu excepția cazului în care dacă nu se convine altfel, produsele revendicate se returneaza în ambalajul original cu formularul completat și o copie a facturii la adresa: Brasty Group - Șos.Borșului nr 56 A, Oradea 410605. Astfel reclamația va fi soluționată în termen de 30 de zile.

Nu există niciun motiv pentru care să aveți îndoieli despre Brasty. În cazul unei reclamții justificate de exemplu, dacă produsele prezintă defecte remediabile, dar și iremediabile care împiedică utilizarea corectă, fiecare client are dreptul de a remedia defectul sau de a înlocui sau de a beneficia de o reducere rezonabilă la prețul de cumpărare sau chiar de dreptul de a se retrage din contractul de cumpărare și de a compensa costurile asociate plângerii.