Eau de Toilette The Beat marca Burberry a fost conceput special femei. Flaconul conține 10 ml de parfum original.
nu se află în stoc
Garanție extinsă la mecanismul ceasului (+1 ani)
GARANȚIE PLUS
PRELUNGIREA GARANȚIEI LA MECANISMUL CEASULUI (1 AN)
GARANȚIE PRELUNGITĂ
Prelungiți-vă garanția standard! Profitați de oportunitatea de a efectua schimburi sau reparații gratuite.
Mai mult de 95% din cerințele raportate sunt îndeplinite în beneficiul clientului
Vom repara produsele, schimba sau emitem notă de credit
Termenii și condițiile serviciului oferit le găsiți AICI
CUM SE APLICĂ GARANȚIA PRELUNGITĂ
Raportați evenimentul către operatorii noștri prin e-mail trimis la info@brasty.ro. În email vă rugăm să transmiteți:
Numărul facturii de achiziție
Motivul apelării la serviciul de garanție
Operatorul vă contactează și vă comunică procedura de returnare a bunurilor la sediul nostru.
Termenul de procesare a solicitării începe din momentul recepționării în depozit a produsului returnat.
PROCEDEUL APLICAT LA ACEST SERVICIU
În primul rând se oferă diagnosticul complet dat de centrul nostru autorizat. În cazul în care se confirmă că produsul nu este deteriorat mecanic, vom rezolva solicitarea dvs. (repararea produsului, schimbul de produs sau notă de credit).
TERMEN DE SOLUȚIONARE
Termenul de soluționare este de maxim 45 de zile de la primirea produsului.
Aveți nevoie de mai multe detalii? Scrieți-ne
Distrugere accidentală și furt (1 an)
Garanția Plus - Distrugere accidentală sau furt
Nu-ți face griji pentru ceasul tău. Cu noi ești în siguranță!
Mai mult de 95% din evenimentele raportate sunt în favoarea clientului
Asigurarea este numai 10% din prețul de achiziție al produsului
Serviciul acoperă pagubele accidentale, distrugerea produselor, furtul sau jaful.
Textul integral al termenilor și condițiilor de garanție pot fi găsite AICI
Cum să raportați o reclamație
Veți raporta evenimentul la operatorii noștri prin e-mail trimis la info@brasty.ro . În e-mail, specificați:
Specificați numărul facturii
Cauza daunei (descrierea exactă a situației pentru care produsul a fost avariat sau furat).
În cazul furtului de produse:
Rezoluție privind amânarea cazului
Protocolul oficial, Denunțarea, Confirmarea raportului din partea poliției - vă rugăm să nu uitați să menționați numărul atribuit prejudiciului.
Operatorul vă va oferi numărul aferent reclamației, apoi vă va contacta și veți discuta procedura următoare pentru trimiterea produselor deteriorate la sediul nostru.
Perioada de procesare a reclamației începe odată cu primirea produsului deteriorat în depozit sau trimiterea confirmării necesare din partea poliției.
Cum funcționează procesarea?
Dacă este o deteriorare a produsului, mai întâi vom oferi un diagnostic complet din centrul de service autorizat. Dacă natura prejudiciului permite, vă sugerăm opțiunile de reparare și costului reparației. Brasty.ro decide apoi dacă repararea produsului este eficientă din punct de vedere al costurilor sau în funcție de caz, se va soluționa într-un mod diferit.
Cât timp durează
Toate reclamațiile/evenimentele raportate sunt tratate cu promptitudine, în termen de 45 de zile de la livrarea produsului în depozitul Brasty sau de la primirea documentelor necesare din partea Poliției, în caz de furt.